مسئول شعبه درگز خیریه آبشار عاطفه‌ها مطرح کرد؛

 اهدای ۱۰۰ بسته پوشاک به فرزندان خانواده‌های نیازمند درگز

ساربان گفت: به همت خیرین ذرگز تعداد ۱۰۰ بسته پوشاک شامل لباس و شلوار و کفش به ارزشی تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و در اختیار فرزندان خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۵۷۱۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سارا ساربان اظهار کرد: خیریه‌ها به عنوان بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره)، همواره تلاش‌های فراوانی در راستای خدمت رسانی به محرومین و کاهش آلام نیازمندان انجام می‌دهند.

وی افزود: یکی از مصادیق خدمت رسانی به محرومین، تهیه پوشاک برای فرزندان خانواده‌های نیازمند است، خانواده‌ای که اگر کسی با نگاه پر از محبت و خیرخواهانه خود درب منزل آن‌ها را نکوبد، شاید در طول سال حتی یک بار هم نتوانند نیاز‌های اساسی خود از جمله پوشاک را تامین کنند.

مسئول شعبه درگز خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: در همین راستا و در ایامی که مزین به ولادت حضرت علی (ع) نیز شده است، به همت خیرین و نیک اندیشان شهرستان و البته خارج از شهرستان، تعداد ۱۰۰ بسته پوشاک شامل لباس و شلوار و کفش به ارزشی تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان را تهیه و در اختیار فرزندان خانواده‌های نیازمند شهرستان قرار دادیم.

ساربان تبیین کرد: معمولا خانواده‌های نیازمندی که از این نهاد خدمات دریافت می‌کنند یا مراجعه حضوری داشته و یا توسط خیرین و نهاد‌هایی مثل فرمانداری، دفتر امام جمعه و... معرفی می‌شوند که پس از تحقیق و بررسی و تایید نیازمند بود آنها، پرونده‌ای تشکیل شده و بر اساس اولویت خدمات دریافت می‌کنند.

وی ضمن تشکر از نیت خداپسندانه تمام خیرینی که در مناسبت‌های مختلف، دعوت این نهاد را برای کمک به نیازمندان لبیک می‌گویند خاطرنشان کرد: قطعا موفقیت و اعتبار خیریه آبشار عاطفه‌ها مرهون حسن اعتماد مردم و خیرین به این نهاد است، لذا از مردم عزیز تقاضا داریم همچون گذشته ما را در کمک رسانی به محرومین شهرستان یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار